ייעול שרשרת אספקה

ייעול שרשרת האספקה הינו אמצעי אפקטיבי לשיפור שביעות רצון הלקוחות, לחסכון בעלויות תפעוליות ולהשגת יתרון תחרותי בשוק. מניסיוני, בשרשרת האספקה, ניהול שרשרת אספקה וייעולה לרב ימצאו הפוטנציאל המשמעותי ביותר להתייעלות וחסכון.

את 20 שנות ניסיוני בתפקידי ניהול בשרשרת האספקה, וניסיון שצברתי כיועצת מובילה בעשרות פרויקטים במגוון תעשיות, אני רותמת ליישום פתרונות חכמים לייעול שרשרת האספקה אצל לקוחותיי.

באמצעות ייעוץ שרשרת אספקה, אני מסייעת ללקוחותיי לגבש את אסטרטגיה תפעולית של לשרשרת האספקה, מובילה מהלכי יישום טרנספורמציה דיגיטאלית ויישום מצוינת תפעולית בשרשרת האספקה. 

כדי להשיג שיפור מתמיד של ביצועי השרשרת אני מסייעת ללקוחותיי להקים מערך למדידה ובקרת הביצועים: הגדרת KPIs, הטמעת כלי BI לעיבוד ושיקוף הביצועים, הטמעת תרבות של ניהול שרשרת אספקה לפי ביצועים, ושגרות לניהול ביצועים.

הפתרונות שלי

הגדרת האסטרטגיה התפעולית של שרשרת האספקה
הגדרת רמת השירות SLA לה מכוונת שרשרת האספקה ללקוחותיה פנימיים וחיצוניים
אבחון וזיהוי מוקדים להתייעלות וחסכון לאורך שרשרת האספקה
טרנספורמציה דיגיטאלית - אפיון דיגיטציה ואוטומציה של תהליכי העבודה במערכת המידע
המלצה על פתרונות טכנולוגיים ומערכות מידע לייעול השרשרת
אפיון מדדי הליבה KPIs לשרשרת האספקה ומערך לניהול הביצועים
ייעול תהליכי עבודה ברכש, הזמנות, תפ"י, ייצור, אחסנה, הפצה, משלוחי ייבוא/ייצוא.
עיצוב מבנה ארגוני, והגדרות תפקיד התומכים בצרכים.
שיפור תהלכי תכנון ובקרה לאורך שרשרת האספקה (מלאי, ייצור, אספקות).
S&OP הטמעת תהליכי סנכרון בין התפעול למכירות וביניהם לבין הספקים והלקוחות להשגת איזון בין ביקושים לאספקות.
ייעול תהליכי מיקור חוץ של לוגיסטיקה הפצה או ייצור וכן תהליכי אספקה ישירה מספקים ללקוחות.
אפיון והטמעת מדניות לתחזוקת ה DATA במערכת המידע - קטלוג פרטים, כרטיסי לקוחות וספקים ומחירוני ספקים ולקוחות.

פתרונות נוספים שעשויים לעניין אותך

ייעוץ לוגיסטי

ייעוץ טרנספורמציה דיגיטלית

ייעוץ שרשרת אספקה

מאמרים בנושא

תפקידן של מערכות המידע בניהול שרשרת אספקה