עלות מערך ההפצה, מהווה נתח משמעותי מעלויות התפעול בארגונים. לקוחות מצפים אספקה ללא חוסרים תוך זמן קצר, ולעיתים אף מתואמת מראש.
התייעלות בהפצה ניתן להשיג באמצעות: הכנסת תוכנה לניהול הפצה ותכנון מסלולי הפצה, התאמות באסטרטגיה התפעולית כך שייווצר איזון אופטימאלי בין זמישות מערך ההפצה לבין לעלויות מערך ההפצה.
ניתן להשיג חסכון בעליות מערך ההפצה גם באמצעות מקסום ניצלת משאית מועמסת ואף ע"י שינויים במדיניות המלאי. בשל מורכבות בהשגת התייעלות תפעולית בהפצה ארגונים רבים נעזרים ביועץ הפצה. כאשר על יועץ הפצה להתמחות בתהליכי ניהול הפצה, העמסה ומסירה, באפיון תוכנה לניהול הפצה, ובתכנון מלאי.
אני מסייעת ללקוחותיי בצמצום עלויות הפצה תוך שמירה רמת השירות ללקוח הנדרשת. מיישמת דיגיטציה בתהליכי ניהול הפצה. בעזרת מודלים אנליטיים לאופטימיזציה של תוכנית ההפצה שהטמעתי בארגונים השיגו לקוחתי הגדלה משמעותית של תפוקת מערך ההפצה שלהם.